Moda kot sporazumevanje

Redna cena: 15.00€
Spletna cena: 12.00€
Moda kot sporazumevanje
Prevod:
Miriam Drev
2005

Z modo, modnimi oblačili, modnim oglaševanjem in modnimi revijami ter modno industrijo se srečujemo tako rekoč na vsakem koraku, malo pa je resnih družboslovnih del, ki bi ta neločljivi del naših življenj globlje raziskala in pojasnila. Malcolm Barnard v pričujoči knjigi modo analizira ne le kot kulturni in komunikacijski pojav, ampak tudi skozi njene socialne, politične in spolne vidike. Piše zlasti o:

· vlogi in funkcijah mode: razlikovanje med modo in oblačenjem, modo in antimodo, funkcijami zaščite, spodobnosti, privlačnosti;
· modi kot izražanju spolnih in političnih pripadnosti: izražanje individualnosti ali družbenega statusa, ženskost, »novi moški«, prisvojitev modnih slogov pri ženskah iz delavskega razreda;
· modi in družbeni reprodukciji: vladajoča moda kot moda vladajoče kulture, osvobodilni potenciali mode v podrejenih slojih ali v subkulturah mladih, feministične prakse.

V svojem razgledovanju po svetu mode, zgodovinskem in današnjem, se Barnard opira zlasti na ideje Jacquesa Derridaja, Fredrica Jamesona, Jeana Baudrillarda, Thorntona Veblena, Elisabeth Wilson idr.

Delu so dodani obsežen seznam literature ter imensko in stvarno kazalo.

Izvirni naslov: Fashion as Communication
255 strani, mehka vezava
ISBN: 961-6294-65-2